Thursday, August 26, 2010

Her er noen nye bidrag!

Bidragene til Nordsalten Hobbyklubb og Anonyme Scrappere og litt lengre ned Sketchy Colors.



Hei Bloggere!

Da var det på`n igjen. Dette kortet har jeg bestemt meg for å levere til 2 utfordringer. Den ene er Nordsalten Hobbyklubb. Deres utfordring denne gang er å lage et kort til en mann med målene 10 x 23 cm.

Den andre er Anonyme Scrappere Som har utfordringen Black and White. Så her slår jeg to fluer i en smekk.

Jeg har brukt Tim Holtz`s teknikk med kantsvertingen. Videoen viser flere flotte teknikker men jeg brukte den som ligger litt over 4min ut i videoen. Jeg har også brukt noen av maskene til TH. Jeg synes de er fantastisk flotte å jobbe med. De har et lim på baksiden som gjør at de sitter fastpå papiret under arbeidet. Dette gjør at sverten ikke kommer under masken. Det fine med disse maskene er at limet forsvinner ikke selv om du vasker dem for å få av sverten.




Teksten er noe ironisk ment. Til teksten brukte jeg heat embossing. Jeg håndskrev teksten med en limpenn og strødde sølvfarget embossingpulver på. Siden jeg ikke har et varme apparat for embossing så bruker jeg komfyren. Har du komfyr med keramisk topp så funker det aldeles utmerket å holde bildet eller teksten du skal embosse rett over platen. (med pulversiden opp) Bruk gjerne en pinsett så du ikke brenner fingrene. Vær nøye med å ikke bruke for mye lim for da bobler det seg og papiret kan fort bli brent.

Så har jeg et annet bidrag som jeg melder på til Sketchy Colors utfordring #35 Her skulle denne skissen følges:



Og slik ble resultatet:


8 comments:

WencheP said...

Kjempestilig kort! Takk for at du deltar på NordSalten Hobbyklubbs utfordring.

-DT Wenche

Anette said...

Kjempeflott kort!
Takk for ditt bidrag!
Klem Anette - anonyme scrappere.

Marianne said...

Knalltøft guttekort! Takk for bidraget til NSHKs utfordring!
♥ Marianne

Anne said...

For noen kjempeflotte kort. :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem fra Anne.

pojjo said...

Hej Mona :D
Det är min dotter som gjort headern åt mig *ler* så hon säger hon kan göra en åt dig också och lägga in om du vill :D
Vill du det?
Kram och trevlig helg

Marianne said...

Guriland, sååå stilig!!!
Råflott bakgrunn du har laget!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klem, Marianne:)

pojjo said...

Hej hej..!! :D
Min dotter vill veta vilka färger du vill ha på headern, och dom du vill använda något av dina kort som bakgrund eller?
klem Johanna

Trine Lise said...

Kjempe flotte kort! Takk for ditt bidrag til AS. Klem

Related Posts with Thumbnails