Saturday, September 18, 2010

Easel Card i turkis og rødt!

Hei Bloggere!

Jeg er litt stressa nå. Bare noen bittesmå timer til fristen for Sketchy Colors går ut. Og her sitter jeg og venter på at limet skal tørke. Det er nesten like spennende som å se maling tørke! Det er jo selvfølgelig ikke verdens undergang om jeg misser denne utfordringen, men det hadde vært greit om jeg rakk det når jeg har sittet her og vridd de små grå for å finne ut hvordan jeg skulle angripe dette prosjektet:-) Jeg har også flere utfordringer jeg skal ha dette kortet med i, og disse er:

Hi Bloggers!

I am a little bit stressed out right now. Just some tiny little hours to deadline at Sketchy Colors. And here i am, sitting and waiting for the glue to dry. It is almost as exciting as watching paint dry! It is luckely not the end of the world if i don`t get to enter this challenge but it still would have been fun. Especially since i have been sitting here threatning my little grey ones to figure out how to do this project:-) I also have more challenges to enter this card with and these are:


Crafts and me challenges - Challenge #13 Easels
Pocket full of Posies - Challenge #6 Floral fantasy
Flutterby Wednesday`s - Challenge #122 Buttons. Also remember to add a butterfly, fairy or angel
Craftalisious Challenges - Challenge #8 Thanks
And last but not least... Sketchy Colors - Challenge #38 Fargeutfordring i rødt og turkis.


Jeg beklager at kvaliteten på bildene er så dårlige. Jeg fikk ikke utnyttet dagslyset så bildene ble ikke så bra som jeg håpet på.

I am really sorry about the poor quality of the photots. I didn`t get to use the daylight so they didn`t turned out the way i hoped they would.




Heldigvis tørket limet tidsnok:-)

Luckely the glue dried in time:-)


8 comments:

annes paperfun said...

Så stilig kort!
Herlig med hjerte og så flott du har klart å kombinere fargene.
Takk for at du er med i utfordringen hos Sketchy Colors ...selv om det var i siste liten :o))
god helg.
Klem Anne

Artesania said...

wow ,another amazing card,fantastic style!
Hugs Gudrun

pojjo said...

Åh vilket jätte snyggt kort.. härliga färger och formen är super läckert :D
klem Johanna

gina g said...

Beautiful card i love the pretty papers and the lovely butterfly. Thanks for joining us at Crafts and Me for our challenge this week. luv gina xx

gina g said...

Hi Mona Its me again but a different hat, i still love your gorgeous card though. Thanks for joining us at Craftalicious for our challenge this week. luv gina xx

Teresa said...

such a lovely design Mona, I love your heart, thank you for joining us at crafts and me this week. Good Luck, Teresa x

Danni said...

Very pretty!! Thanks for playing along with my flutter by challenge!

Moshie said...

Gorgeous! Love all the detail and the colors and everything! It is an awesome creation! Thanks so much for joining us at Craftalicious! Hugs, Diana

Related Posts with Thumbnails