Friday, September 10, 2010

Til Johanna

Hei Bloggere!

I dag har jeg virkelig vært aktiv med bloggingen! Jeg har laget en liten gave til min gode venn Johanna borti Sverige. Og jeg tenkte at jeg skulle legge ut noen bilder til forlystelse. Kos deg med denne Johanna. Det er noe inni også, men det får du ikke se før du mottar den, hehe. Nå ble du bra nyskjerrig tenker jeg? hehe.

Hi Bloggers!

Today i really have been active with my blogging. I have made a little present to my good friend Johanna over in Sweden. I thought i should show you some pictures for you to see! Enjoy this Johanna. There is something inside too but you can`t see it before you receive this gift, hehe. Curious now? hehe.





Jeg har egentlig ikke gjort så mye med esken. Den var så fin fra før. Jeg har bare limt på litt glitrende papir og byntet med kantbånd og en rose. Jeg ble egentlig ganske fornøyd med resultatet og jeg håper du liker den Johanna.

I have really not done so much with this box. It was so nice to start with. I have just glued on some glittery paper an embellished with some pearlribbon and a rose. I was really satisfied with the result and i hope you like it Johanna.


1 comment:

pojjo said...

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH så otroligt flott och snygg ask du gjort... den är ju helg underbar *ler* Är den till MIG? Duuuu är ju för söt och go och underbar hihihi... gissa om jag är nyfiken på vad som är i *LER*
Tusen tack goa Mona... Kramar i massor

Related Posts with Thumbnails