Tuesday, November 16, 2010

Ny utfordring hos WhoopsiDaisy

Hei Bloggere!

Beklager at jeg er sein med dette innlegget. Jeg lå flat ut med feber og kvalme på sofa`n i går. Godt inntullet i flere ullpledd, tykk genser og godtøflene mine. Så jeg hadde det ikke så gøy akkurat. Jeg som skulle lage flere kort... jaja sånn kan det gå.

I allefall...Vi har en ny utfordring gående hos WhoopsiDaisy. Utfordringen er Anytime Easel-card. Premien er 2 ark med digi stempler som er laget av vår talentfulle Linnie. Her kan du se utrolig søte stemplene.

Siden jeg offisielt ikke starter hos WD før den 22 nov, har jeg ikke laget noe GD bidrag til denne utfordringen. Men hvis dere tar en titt innom WhoopsiDaisy så får dere se alle de flotte bidragene til damene.

Hi Bloggers!

I am sorry to be late posting this. I spent yesterday flat out on the coach, with neusea and fever. Hidden in several woolblankets, a big wool-sweather and my favourite slippers, it really wasn`t my best moment. The cards i was going to make just had to wait.

Well anyway... We have a new challenge going on at WhoppsiDaisy. The challenge is: Anytime Easel Card. The 1st Prize is 2 sheets of digi-stamps made by our talented Linnie. You can see the incredibly cute stamps here.

Since my official start date at WD is nov 22nd, i haven`t made a GD sample for this challenge. But if you visit WhoopsiDaisy challengeblog you can see all the lovely creations made by our talented girls.

2 comments:

pojjo said...

Sugen på tävla?
Kolla min blogg... *LER*
Kram pojjo
http://pojjos.blogg.se/2010/november/tavlings-dags-igen.html

Krya på dig sötis

pojjo said...

åååhhh så spännande.. då ska jag titta in här i morgon och se vad det är. :D
Jag är ALLTID sugen på candy HA HA,
mår du bättre?

Related Posts with Thumbnails