Sunday, September 1, 2013

ProMarker Norge Utfordring #22

Heisann!

Da er sommeren definitivt over. Vi skriver september og nå bør vi være godt restituert og klar for å lage ny inspirasjon. Jeg føler i alle fall at kreativiteten min har fått seg et ekstra løft. Jeg har vært inne i en tung periode hvor hodet ikke har vært skrudd rett på, men nå har det heldigvis løsnet litt for meg. 

Som vanlig må dere hoppe innom ProMarker Norge for å finne ut hva utfordringen denne gang er. Jeg håper du tar deg tid til å være med på moroa.

Denne gang har jeg laget et helt enkelt kort uten for mye stæsj på. Motivet er fra Tiddly Inks og heter Fairy Sunny Day. Det er tilgjengelig her. Papirene er fra Bearly Mine Designs. Som vanlig er motivet fargelagt med ProMarkers og FlexMarkers.


 Farger:

Hud: Coral, Sunkissed pink, Blush, Tan
Hår: Reef blue, Surf blue (FM) Duck egg, Cool aqua
Kjole: Tequila sunrise, Peach, Soft peach, Pineapple crunch, Daffodil bloom, Eggnog
Burnt orange, Pumpkin, Honeycomb, Gold, Sunflower, Forest green, Bright green, Lime green, Ice grey # 2 og 4, Icicle.


Jeg er veeeeldig glad i kommentarer, hehe, så jeg blir veldig glad om du tar deg tid til en liten en. Tusen takk for at du stakk innom. Håper du tar deg tid til å stikke innom ProMarker Norge og blir med på utfordringen vår.

Deltar i disse utfordringene:

Addicted to CAS - Music (Inspiration - Katrina and the waves / Walking on sunshine)
A gem of a challenge - Use two backing papers
Hiding in my craft room - Freestyle
Pumpkin spice - Anything goes
A Creative Romance - CAS style cards
Jellypark friends - Things that fly
Sister Act Card Challenge - Anything goes
Stampin` for the weekend - Colours of summer
Addicted to Stamps - Anything goes
Challenges 4 everybody - Anything goes


No comments:

Related Posts with Thumbnails